Klientská zóna spuštěna

Klientská zóna spuštěna
08. 06. 2018
Od 1.6.2018 je spuštěna on-line Klientská zóna, nahrazující dřívější aplikaci DOMY on-line, v níž jste mohli veškeré smluvní a platební záležitosti spojené se svým nájemním vztahem u CPI BYTY řešit prostřednictvím svého osobního on-line účtu. Klientská zóna poskytuje stejné možnosti, ale v inovativnějším prostředí.

Vážení nájemníci,


od 1.6.2018 je spuštěna on-line Klientská zóna, nahrazující dřívější aplikaci DOMY on-line, v níž jste mohli veškeré smluvní a platební záležitosti spojené se svým nájemním vztahem u CPI BYTY řešit prostřednictvím svého osobního on-line účtu. Klientská zóna poskytuje stejné možnosti, v inovativnějším prostředí.


Pro využívání Klientské zóny je potřeba zaregistrovat svou emailovou adresu. V případě, že jste ji již dříve pracovníkům CPI BYTY uvedli, je váš účet nastaven.


JAK NA TO?

V následujících krocích jsme pro Vás připravili krátký postup, jak se úspěšně do Klientské zóny přihlásíte a zjistíte aktuální stav o Vašich úhradách za nájemné a vyúčtování. K dispozici budete mít také informace o pronajatém prostoru, spolubydlících, dokumentech a na naší online nástěnce vás budeme informovat o důležitých událostech ve společnosti CPI BYTY a.s. Funkce Klientské zóny budeme dále rozšiřovat.


A. Již mám zaevidovaný email v aplikaci CPI BYTY

Registrace k prvnímu přihlášení spustíte na stránce: portal.cpibyty.cz, popřípadě na našem webu pod odkazem v pravém horním rohu.

Vyplníte e-mail, který máte nahlášen v CPI BYTY. Zaškrtávátkem potvrdíte, že nejste robot. Proběhne ověření a na zadaný email bude odesláno heslo. Po prvním přihlášením budete vyzváni k zadání vlastního hesla.

 

B. Pokud ještě nemáte zaevidovaný email u společnosti CPI BYTY, dostavte se prosím na Vaši pobočku CPI BYTY, kde Vám Vaši emailovou adresu rádi zaregistrujeme. Po zaregistrování emailu prosím pokračujte výše uvedeným postupem v bodu A.