V minulém roce jsme pracovali na významném rozšíření funkcí online klientské zóny a v lednu 2022 jsme ji oficiálně spustili. Nově tak vyřešíte z pohodlí domova všechny záležitosti, kvůli kterým jste dříve museli osobně na pobočku.
Co všechno teď můžete udělat online?
Klientská zóna také slouží jako úložiště dokumentů. Najdete tu veškeré základní informace o nájemním vztahu. Tedy například smluvní dokumentaci, informace o bytové jednotce a také informace o předpisech za energie, nájem a realizované platby. V případě nahlášení oprav pak můžete průběžně sledovat, jak řešení vámi nahlášené závady postupuje, případně i ohodnotit spokojenost s rychlostí a kvalitou řešení zadaného požadavku.
Jak se do Klientské zóny dostat?
Před prvním přihlášením do klientské zóny je kvůli dvoufázovému ověření potřeba váš e-mail a telefonní číslo nejprve osobně registrovat na pobočce. To bude poslední návštěva, kterou budete muset absolvovat. První přihlášení do Klientské zóny pak provedete sami z pohodlí domova. Návod k prvnímu přihlášení najdete tady.