CPI Byty spustila novou Klientskou zónu, nájemníkům chce ušetřit čas strávený na pobočce

CPI Byty spustila novou Klientskou zónu, nájemníkům chce ušetřit čas strávený na pobočce
26. 07. 2022
Společnost CPI Byty, druhý největší pronajímatel nájemního bydlení, spustila na začátku roku 2022 pro své nájemníky vylepšenou online Klientskou zónu. Nově tak mohou nájemníci jejím prostřednictvím komunikovat směrem ke společnosti a hlásit například změny kontaktních údajů či zadat žádosti o opravu bez nutnosti osobní návštěvy pobočky. Cílem společnosti je během několika let využívat Klientskou zónu jako primární nástroj pro komunikaci s nájemci.

Aby CPI Byty své nájemníky motivovala k aktivnímu využívání Klientské zóny, vyhlásila na konci března prostřednictvím webu tříměsíční soutěž o 6 poukázek na nákup v obchodech Billa či Tesco v hodnotě 5 000 Kč. Do soutěže byli automaticky zařazeni všichni aktivní uživatelé v období 1. 1. do 31. 5. tohoto roku. Za dobu trvání soutěže se do Klientské zóny přihlásilo 3 260 nových uživatelů, tedy o bezmála 75 % více oproti začátku roku. Předání výher se v uplynulých dnech zhostili vedoucí jednotlivých poboček. Zvyšování povědomí o možnosti vyřizování záležitostí spojených s bydlením online společnost i nadále podporuje prostřednictvím webových stránek, plakátů na pobočkách či informacemi na call centru.

“Stále rostoucí zájem našich nájemníků o využívání Klientské zóny i po skončení soutěže nás velmi těší. Díky zpětným vazbám, které k nám jejím prostřednictvím přicházejí, můžeme neustále pracovat na tom, aby byla uživatelsky ještě příjemnější nejen Klientská zóna, ale aby se zlepšovaly také služby, které nájemníkům poskytujeme,” říká Petr Mácha, ředitel společnosti CPI Byty.