Často kladené dotazy

Přečtěte si odpovědi na některé z častých otázek našich nájemníků.

Kategorie

Kdy začnete topit?

Naše společnost dodávku tepla nezajišťuje. Každá lokalita, jež má centrální zásobování teplem, je závislá na dodavateli v dané lokalitě, který se řídí vyhláškou pro vytápění a dodávku teplé vody. Začátek topné sezony nastává 1. září, a to jen v případě, že dva dny následující po sobě teplota vzduchu klesne pod 13 °C a nepředpokládá se brzké zvýšení teploty nad 13 °C. Konec topné sezony je pak stanoven na 31. května. Pokud dva následující dny stoupne teplota nad 13 °C a dle předpovědi počasí již nebude pod tuto hranici v dalších dnech klesat, dodávka tepla se ukončí dříve.

K čemu je Klientská zóna?

Díky Klientské zóně vyřešíte z pohodlí domova všechny záležitosti, kvůli kterým jste dříve museli osobně na pobočku. 

Veškeré následující body teď pohodlně vyřídíte na pár kliků:

  • Změnu kontaktních údajů či bankovního účtu
  • Změnu příjmení
  • Přihlášení či odhlášení osoby
  • Změnu způsobu platby nájmu
  • Zadání žádosti o opravu
  • Tisk evidenčního listu
  • Opis položek karty úhrad
  • Upravení výše záloh
  • Reklamaci vyúčtování a mnoho dalšího 

Klientská zóna také slouží jako úložiště dokumentů. Najdete tu veškeré základní informace o nájemním vztahu. Tedy například smluvní dokumentaci, informace o bytové jednotce a také informace o předpisech za energie, nájem a realizované platby. V případě nahlášení oprav pak můžete průběžně sledovat, jak řešení vámi nahlášené závady postupuje, případně i ohodnotit spokojenost s rychlostí a kvalitou řešení zadaného požadavku.

Jak získám přístup do Klientské zóny?

Před prvním přihlášením do Klientské zóny je kvůli dvoufázovému ověření potřeba váš e-mail a telefonní číslo nejprve osobně registrovat na pobočce. To bude poslední návštěva, kterou budete muset absolvovat. První přihlášení do Klientské zóny pak provedete sami z pohodlí domova. Návod k prvnímu přihlášení najdete tady.



Co mám dělat, když svá přístupová hesla ztratím?

Pokud své jméno a přístupové heslo do intranetu ztratíte, stačí kliknout na „zapomenuté heslo“ na úvodní stránce intranetu, a systém vás již navede.

Jsou mé osobní údaje v Klientské zóně v bezpečí?

Ano, jsou. Díky svému jedinečnému přihlašovacímu jménu a heslu máte k údajům ke svému bytu přístup pouze vy. Náš pracovník má pak přístup pouze k vybraným informacím, které zajišťují, aby bylo vzájemné jednání co nejpohodlnější a nejpružnější. Na bezpečnost vašich informací pečlivě dohlížíme a při nakládání s vašimi údaji se vždy řídíme zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Mám možnost odkoupit si dlouhodobě pronajatý byt?

Naše společnost nabízí byty pouze k nájemnímu bydlení. Odkoupení dlouhodobě pronajatého bytu tedy možné není.